Volleybaltoernooi voor (ex) hartpatiënten op zaterdag 30 mei in De Altis

Volleybaltoernooi voor (ex) hartpatiënten op zaterdag 30 mei in De Altis

Op zaterdag 30 mei organiseert Harten 6 en Haagsche Bluf voor de zevende keer een volleybaltoernooi voor (ex) hartpatiënten in de Rijswijkse Sporthal De Altis. Dit jaar gaan twaalf teams uit het hele land de sportieve strijd met elkaar aan.

De wedstrijden van het toernooi starten op zaterdagmorgen om 11.15 uur. Aan het einde van de dag om 15.45 uur vindt de prijsuitreiking plaats. Ieder team krijgt een presentie in de vorm van een beker of medaille voor hun sportieve deelname. Iedereen is op dit volleybaltoernooi van harte welkom in sporthal De Altis aan de Bruyn Kopsstraat 1 in Rijswijk om de teams aan te moedigen. De toegang is gratis. Het volleybaltoernooi is mede mogelijk gemaakt door een aantal bedrijven, die voor de prijzen en versnaperingen zorgen.

De opening van het toernooi wordt om 10.00 uur gedaan door Thea Smit.

De sportverenigingen Harten 6 en Haagsche Bluf verzorgen sporttrainingen voor (ex)hart-, diabetici- en COPD-patiënten om hun lichaam in een goede conditie te houden. Harten 6 bestaat dit jaar inmiddels alweer 15 jaar.

Op https://www.haagsche-bluf.nl meer informatie over het volleybaltoernooi.

Foto: Kees Maan
Bron: Trimclub HartenZes

Deze artikelen heeft u misschien gemist