VIDEO – De Halve Maan vierde 50 jarig bestaan
Wat een feest en wat een mooi eerbetoon voor Harry Ballemaker sr en de hele familie!
Wat een feest, wat een opkomst en wat een prachtige mijlpaal! Op 29 mei vierde Café-Restaurant De Halve Maan het 50-jarig bestaan van het familiebedrijf van de familie Ballemaker. Al een halve eeuw is De Halve Maan een vertrouwd ontmoetingspunt voor Rijswijkers, gezinnen, ondernemers en vele andere gasten uit de regio. Burgemeester Sahin feliciteerde de familie Ballemaker en zette terecht Harry Ballemaker sr in het zonnetje! Zanger Ben Cramer trakteerde Harry senior op een lied van hemzelf maar dan op de tekst van ‘Harry’. Deze tekst houden jullie nog tegoed van ons!
Het jubileumfeest groeide uit tot een middag/avond vol gezelligheid, mooie herinneringen en hartelijke ontmoetingen. Voor velen voelde het als een grote reünie, een feest der herkenning waar oude bekenden elkaar weer ontmoetten. Dat De Halve Maan een begrip is in Rijswijk, bleek wel uit de indrukwekkende opkomst. InRijswijk was erbij en videomakers Evert Vollebregt en René Marquard legden deze bijzondere avond vast in een sfeervolle impressie.
