Wijkcentrum Stervoorde “place to be” voor bezoek aan Repair Café
Afgelopen maandag was het Repair Café weer aanwezig in Wijkcentrum Stervoorde. En dat hebben ze geweten ook; na de oproep van vorige keer om voor de vakantie nog even uw apparaten te laten repareren, was de opkomst groot.
Al een half uur voor de opening zaten al meer dan 10 mensen te wachten tot het moment waarop men met de reparaties naar binnen kon. Het beloofde een drukke morgen te worden. In totaal werden er 34 reparaties uitgevoerd tussen 10 en 12 uur. Door de grote belangstelling kon niet voorkomen worden dat de mensen op hun beurt moesten wachten.





Er werden weer allerlei verschillende apparaten aangeboden, waaronder een klok, printer, radio’s, boormachines, een waterstofzuiger, een hoge druk reiniger en diverse keukenapparaten. De klussers hadden er hun handen vol aan. Zoals we wel vaker meemaken is niet alles te repareren, maar gelukkig komt er een wetswijziging waarbij fabrikanten worden verplicht hun apparaten reparabel te maken. Al met al een zeer geslaagde editie van het Repair Café.
De klussers gaan nu met vakantie en op 10 augustus kunt u weer terecht voor uw reparaties. De locatie wordt op een later tijdstip bekend gemaakt.
Tekst en foto’s: Wil Kouwer
