Verlies korfballers Refleks in regioderby tegen HKV/Ons Eibernest
archief
Na een korte competitiestop mede vanwege de finale van de korfballeague, is afgelopen zaterdag weer een begin gemaakt met de veldkorfbalcompetitie. Voor Refleks stond een uitwedstrijd in Den Haag tegen HKV/Ons Eibernest op het programma. De fusieploeg was met 19-15 te sterk voor Refleks dat het in de wedstrijd zonder Mickael Buijs moest doen. De Rotterdamse hoofdcoach, bezig aan zijn laatste wedstrijden voor Refleks, was afwezig vanwege een bruiloft.
Refleks hoeft niet lang te wachten om revanche te nemen op de Haagse ploeg, voor komende zaterdag staat alweer de terugwedstrijd van de regioderby op het eigen veld in het Prinses Irene Sportpark, aanvang 15.30 uur, op het programma.
tekst: Peter Petit
